Портфоліо


Назва навчальної теми
Літосфера - тверда оболонка Землі

Основний та другорядні навчальні предмети
Географія

Навчальна тема
Географічне пізнання Землі

Вік учнів, клас
10-11 років, 6 клас

Стислий опис проекту 
Взявши  на себе  роль вчених кожна мала група учнів обирає тему, що представляє для них інтерес. Учні збирають статистичну інформацію щодо обраної теми протягом певного періоду часу.  Використовуючи зібрану інформацію учні складають каталог досліджень, складають порівняльні таблиці власних досліджень, . Результат своїх досліджень учні представляють  певній цільовій аудиторії, яка зацікавлена в їх обраній темі.

Навчальні цілі

Проект спрямований на

§  Досягнення належного рівня сформованості вміння визначати та аналiзувати розвиток пізнавального інтересу до предмету географії, системи поглядів, принципів, норм поведінкипо відношенню до географічного середовища.Також розвиток творчих здібностей, формування свідомих мотивів і підготовка до свідомого вибору професії на основі тісного зв’язку географії з життям.

  •   - Формування інтелектуального розвитку, творчої активності, підготовки їх до праці та свідомого вибору професії;
  •  - визначення мотиву і цілі навчання географії (для чого потрібно вивчати географію?);
  •  - розкриття освітньої, розвивальної і виховної мети шкільної географії;
  • -  відбір та удосконалення змісту шкільних курсів географії;
    - розробка ефективних технологій, окремих методів і прийомів навчання (як саме вчити?);
     - визначення й обґрунтування різних форм організації навчального процесу (виявлення найкращих умов для застосування різних методів, прийомів і засобів навчання );
     -  з’ясування особливостей здобування учнями географічних знань, умінь і навичок (як учні вчаться, на якому рівні вони засвоюють навчальний матеріал, як розвиваються їхні розумові здібності в процесі навчання, наскільки самостійно вони вміють здобувати знання, тощо).
    При створенні презентації, публікації та веб-сторінки  продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал, робити висновки
     Навчити учнів усвідомлено орієнтуватися в соціально-економічних, суспільно-політичних і геоекологічних подіях своєї держави та світу в цілому.





Опис оцінювання
На початку навчального проекту
  • ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
  • обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту

Діяльність учнів
На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Добговорюютьпитання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.

Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Хиноцька Людмила Григорівна

Фах, навчальний предмет
 фах: учитель георгафії
навчальний предмет: учитель географії та природознавства

Навчальний заклад
Тальнівський НВК "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія"

Місто\село, район, область
м. Тальне, Черкаська область

Контактні дані
lg.xinoska@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу
13.08-27.08 2012 р.

Місце проведення тренінгу
м. Тальне Тальнівський НВК "загальносвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія"

Тренери
Соколюк Тетяна Юріївна

Комментариев нет:

Отправить комментарий